loader
Kepez’in pota sultanları zirve yarışında

Kepez’in pota sultanları zirve yarışında

Kepez’in pota sultanları zirve yarışında

Aynı zamanda U18 takımında oynayarak Türkiye’nin ilk 12 takımı arasında yer alan Kepez’in U16 kız basketbol takımı, kendi yaşıtlarıyla oynayacağı Türkiye Şampiyonası’nda zirveyi hedefledi

Anadolu Şampiyonasında namağlup tamamlayan Kepez Belediyesi Spor Kulübü U16 Kız Basketbol Takımı, 17 Haziran’da başlayacak Türkiye Şampiyonasında zirveyi hedefledi. Aynı zamanda U18 Takımı olarak kendilerinden yaşça büyük takımlara karşı oynadığı U18 Türkiye Şampiyonası’ndan ilk 12 takım arasına ismini yazdıran Kepez’in pota sultanları, bu deneyimleri ile kendi yaş kategorilerinde mücadele edecek. Türkiye’nin ilk 8 takımı arasında yer almaya daha yakın olduklarını belirten basketbol koordinatörü Besim Güvenç, “Oyuncularım U18 takımı olarak Çukurova Üniversitesi, Emlak Konut, Denizli Merkezefendi Belediyesi ile aynı grupta yer aldı ve 3. oldu. İlk 8 arasına girme müsabakalarında yenildiler ve sezonu tamamladı. Şimdi yaşça büyük olan 3 sporcum hariç tüm takım, U16 Takımı olarak yoluna devam ediyor. Hedefimiz her zaman şampiyonluk” dedi.


Etiketler: epez’in U16 kız basketbol takımı

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Volkan Demirel'in Fenerbahçe'deki geleceği ne olacak? Semih Özsoy açıkladı

Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Semih Özsoy, Volkan Demirel'in geleceğiyle ilgili konuşurken "Kendisi ile görüşüldü pozisyonunun ne olduğunun hiç önemi yok. Kendisi kendi kararını verdiğinde hepsi netleşir" dedi.

Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Semih...

Gazişehir Gaziantep'de Ayhan Akman dönemi

Süper Lig'e yeni yükselen Gazişehir Gaziantep Kulüp başkanı Adil Sani Konukoğlu, "Ayhan Akman hocamızla sportif direktörlük konusunda anlaştık" dedi.

Spor Toto Süper Lig'in yeni ekiplerinden Gazişehir Gaziantep'in kulüp başkanı Adil Sani Konukoğlu, sportif direktör olarak&n...

Hakem bütün kararları aleyhimize verdi

Teleset Mobilya Akhisarspor Teknik Direktörü Okan Buruk, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, zor bir karşılaşmayı geride bıraktıklarını belirterek, "Beşiktaş gibi bir takımdan deplasmanda bir puan aldığımız için mutluyuz. Zor olacağını biliyorduk, maç içinde bunu da yaşadı...