loader
Mimarlık ödülünü Başkan Uysal aldı

Mimarlık ödülünü Başkan Uysal aldı

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Türkiye’de nitelikli mimarlık ürünlerinin ortaya çıkmasına

destek olan işverenleri onurlandırmak hedefiyle 12 yıldır verilen Arkitera İşveren Ödülü 2019’u

İstanbul’da düzenlenen törenle aldı.

Yapı ve mimarlık dünyasının merakla beklediği Arkitera Ödülleri, İstanbul’da Şerefiye Sarnıcı’nda

düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Kalabalık bir davetli grubunun yer aldığı törende Muratpaşa

Belediyesi, proje mimarı Cihan Sevindik’in başvurusu sonucu Türkan Şoray Kültür Merkezi’yle kamu

kategorisinde Arkitera İşveren Ödülü 2019’un sahibi oldu. Törende ödülü Belediye Başkanı Ümit

Uysal, seçici kurul üyelerinden Kerem Piker’den aldı.

Türkiye’de nitelikli mimarlık ürünlerinin ortaya çıkmasına destek olan işverenleri onurlandırmak

amacıyla 12 yıldır Arkitera Mimarlık Merkezi tarafından verilen ve yapı ve mimarlık dünyasının seçkin

ödülleri arasında yer alan ödülle Antalya’ya dönen Başkan Uysal, şunları söyledi:

“Muratpaşa’da komşularımızın vergileriyle Türkan Şoray Kültür Merkezimizi yaptık ve hizmete açtık.

Türkiye’nin en prestijli mimarlık dergisi yarışma ve uygulama sürecimizle ilgili bizi ödüllendirdi. Bu

ödülü biz sizler adına, Muratpaşa adına kabul ettik. Türkan Şoray Kültür Merkezi, Muratpaşa’mıza

yakışan bir yapı oldu. Özel bir tasarımı var. Çevredeki binaları baskılamıyor. Arsız bir bina değil.

Tersine üçte ikisi yerin altında olan bir bina. Ayrıca çok işlevsel kullanıyoruz. Neredeyse boş

koltuğumuz yok. Bütün Muratpaşa’mıza aldığımız ödül ve tesisimiz tekrar hayırlı olsun.”


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ÜMİTUYSAL ARKİTERAİŞVERENÖDÜLÜ ŞEREFİYESARNICI CİHANSEVİNDİK MİMARLIKÜRÜNLERİ TÜRKANŞORAYKÜLTÜRMERKEZİ AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜ MESAJI

ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜ MESAJI


7 yıl önce Best Haber

Antalya Ak Parti Milletvekili ve TBMM Akdeniz Parlamenterler Asamblesi Komisyonu Başkanı Atay Uslu 10 Ocak Çalışan Gazeteciler günü nedeniyle bir mesaj yayınladı.

Milletvekili Atay Uslu mesajında şunları ifade etti:

“Görevini yerine getirirken hiçbir zorluğa aldırmadan yeri geldiğinde can�...

Kepez’den otizmli çocuklar için işbirliği protokolü

Kepez Belediyesi ve Akdeniz Otizm Spor Kulübü Derneği arasında engellilere yönelik sosyal kültürel ve sportif faaliyetler ile çeşitli kursların açılmasını öngören işbirliği protokolü imzalandı.

Kepez Belediyesi, engellerin kaldırıldığı ilçede örnek bir projeye daha ...

Turizm geliri geçen yılın aynı çeyreğine göre %13,2 arttı.

Turizm geliri Nisan, Mayıs ve Haziran aylarından oluşan II. çeyrekte bir önceki yılın aynı çeyreğine göre %13,2 artarak 7 milyar 973 milyon 963 bin $ oldu. Turizm gelirinin (cep telefonu dolaşım ve marina hizmet harcamaları hariç) %87,8'i yabancı ziyaretçilerden, %12,2'si ise yurt dışında ikamet ...