loader
MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

MANAVGAT BELEDİYESİ ÜRETEREK TASARRUF EDİYOR

Manavgat Belediyesi, park ve yeşil alanlarda kullanılacak olan bitkileri

kendi imkanlarıyla seralarında yetiştirerek tasarruf ediyor.

Belediyecilik hizmetlerinde tasarrufu ve üretimi ilke edinen Manavgat

Belediyesi, Side Mahallesi ve Kum Mevki’ndeki şantiyesinde bulunan “Bitki

Üretim Tesisleri”nde çiçek ve çalı grubu bitkilerini yetiştirmeye devam ediyor.

Manavgat Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin kendi

imkanlarıyla sürdürdüğü bitki üretimi çalışmaları kapsamında Kasım, Aralık ve

Ocak aylarında 12 çeşit bitki türünden yaklaşık 100 bin adet yetiştirilerek, refüj,

park, bahçe ve mesire alanlarına dikildi. Büyük caddelerin Manavgat

Belediyesi’ne geçmesiyle birlikte çalışmaların hızlandırıldığı seralarda özellikle

gül, papatya, zakkum, irisine, cuffia, rovelya, bahçe külü, sokak benjamini ve

ficus nitida gibi bitkiler yaz ve kış aralıksız olarak üretilerek yine belediye

ekipleri tarafından uygun yerlere ekimi yapılıyor.

BAŞKAN SÖZEN; TASARRUF EDEREK HİZMET EDİYORUZ

Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, kişi başına düşen yeşil alan miktarını

her geçen gün artırdıklarını belirten Başkan Sözen, bunu tasarruf ve üretimi ön

planda tutarak gerçekleştirdiklerini söyledi. Sözen, “Belediyemizin kaynaklarını

ve iş gücümüzü kullanarak tasarruf etmeye özen gösteriyoruz. Daha az maliyetle

daha fazla hizmet verebilmek için tüm birimlerimizdeki kaynaklarımızı doğru

bir şekilde kullanmaya çalışıyoruz. Bünyemizdeki bitki üretim tesislerimiz,

kentimize ve halkımıza yeni nefes alanları kazandırmaya devam edecektir” dedi.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Birevim,Tasarruf Finansmanı kavramını yeniden tanımladı

Geliştirdiği özgün “Sürdürülebilir Tasarruf Finansmanı” modeli aracılığıyla sektörüne kazandırdığı dinamizm ile dikkat çeken “BİREVİM”’; 2019 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Yılsonu itibarıyla BİR...

Adana'da 18 gündür aranan yaşlı adam parçalanmış halde bulundu

ADANA Kozan'da 18 gün önce kaybolan ve her yerde aranan yaşlı adamın cesedi mısır tarlasında yırtıcı hayvanlar tarafından parçalanmış halde bulundu.

İlçeye bağlı Kamışoba Mahallesi'nde oturan kızını görmek için Ceyhan ilçesinden Kozan'a gitmek üzere ayrıla...

Akseki’de 50 km’lik grup yoluna bakım

Antalya Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Akseki’de mahalle grup
yollarında kışlık bakım onarım çalışması yapıyor.
Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı, vatandaşların güvenli ulaşımı için
kırsal mahallelerin grup yolla...