loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir Belediyesi yangın zedelerin yanında

Büyükşehir Belediyesi yangın zedelerin yanında
Evleri yanan ailelerin ihtiyaçları karşılanıyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi iyi günde de kötü günde de vatandaşın yanında olmayı
sürdürüyor. Manavgat ve Kaş’ta çıkan yangınlarda evleri zarar gö...

ASSİM paydaşları şehit ve gaziler için yürüdü

Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezleri (ASSİM) bünyesinde bulunan Spor Platformu düzenlendiği etkinlikle Obruk ormanında gerçekleşen doğa yürüyüşü 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 104’üncü yılı dolayıs�...

Başkan Genç, Kamyoncu esnafıyla buluştu

Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, ilçede faaliyet gösteren S.S. 36 No'lu Döşemealtı Yeniköy

Organize Sanayi Kamyoncular ve Çekiciler Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifinde kamyoncu esnafıyla

bir araya geldi. Geleneksel hale gelen kahvaltı buluşmasında Başkan Genç&rsq...