loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Büyükşehir’den trafiğe levhalı önlem

Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri kent merkezinde olduğu gibi kırsal alanda da
çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi ekipleri Alanya'da bir süre
önce asfalt dökülen Gedevet Yolu’nun Taşatan yol ayrımına kadar olan böl&uu...

Muratpaşa kansere savaş açtı

Muratpaşa kansere savaş açtı


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, her pazartesi ve perşembe mahallelerden kadınların kanser

taraması için Antalya İl Sağlık Müdürlüğü’nün Kanser Erken Teşhis Tarama Ve Eğitim Merkezi’ne

(KETEM) ulaşımlarını sağlayacakları söyledi.

Muratpaşa Belediy...

Sınır tanımayanlar Antalya'da buluştu

La Lorraine’in Türkiye operasyonunda etkin rol oynayan ‘’Sınır tanımayan’’ bayiler, Antalya’da gerçekleştirilen keyifli bir etkinlikte bir araya geldiler. 2020 hedeflerinin konuşulduğu etkinlikte; markanın Türkiye pazarında yüksek talep gören kruvasan, ekmek ve donut portföyü...