loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Döşemealtı Kent Meydanı’nda 5 bin kişi aynı anda iftar açtı

Döşemealtı Belediyesi’nin her Ramazan’da geleneksel olarak düzenlediği Kent Meydanı iftar sofrasında 5 bin kişi aynı anda orucunu açtı. Başkan Turgay Genç, Döşemealtı’nın ilk kent meydanını hınca hınç dolduran ilç...

Büyükşehir ekipleri kar kış dinlemiyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Korkuteli İlçesi’nde bulunan grup yollarında bakım, onarım
ve yenileme çalışmalarına kış şartlarında da devam ediyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ekipleri, kar kış demeden
yol çalışmalarına devam ed...

Başkan Böcek Konyaaltı Sahil Projesi’ndeki israfı sergiledi

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, belediye tarafından 254 milyon liraya
tamamlanan Konyaaltı Sahil Projesi’nde maliyeti yüksek tutulan harcamaları örneklerle
açıkladı. 2020 birim fiyatı 53 lira olan bir tane beton dubanın yaklaşık 20 katı fiyata 1050
liraya, gün...