loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü, “Devletimiz milletimizin emrindedir”

Elazığ’daki TBB ve deprem değerlendirme toplantısına katılan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, “Devletimiz tüm kurumları ile burada milletimizin emrindedir” dedi.

Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) Encümen Toplantısı, 6,8’lik depremle sarsılan Elazığ’da yapıldı. TBB ...

Miniklere geri dönüşüm anlatıldı

Muratpaşa Belediyesi’nin 560 öğrenci kapasitesine sahip kreşlerinde devam eden Eko Okullar programı kapsamında, minik öğrenciler için geri dönüşüm dersleri başladı. “Atığını dönüştür, çevreni değiştir&...

TAFED fuara damgasını vurdu

TAFED fuara damgasını vurdu


7 yıl önce Best Haber

15-18 Ocak 2020 tarihlerinde Antalya’da gerçekleştirilen 27.Uluslararası Gıda ve

İçecek İhtisas Fuarı ile 31 Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas

Fuarı’na “Yaşasın Anadolu” temasıyla katılan Türkiye Aşçılar Federasyonu (TAFED),

fuara damgas�...