loader
Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Kırkgöz Gölü ve çevresi güzelleşiyor.

Döşemealtı Belediyesi, ilçe sınırlarında yer alan ve birinci derece doğal SİT alanı Kırkgöz Gölü ve

çevresinde başlattığı temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Göl içinde balçık temizliği yapılırken suyun çekildiği alanlara mıcır serildi, kameriyeler boyandı ve

uyarı levhaları konuldu.

Antalya’nın en büyük su kaynaklarından beslenen doğa harikası Kırkgöz Gölü içinde ve çevresinde

Döşemealtı Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Değişik türde kuşlara ev

sahipliği yapan, nilüfer çiçekleriyle görsel şölen sunan 1 Derece SİT alanı içinde ki Kırkgöz Gölü’nde

ilk etap da göl içinde ki bitki çöpleri, balçık ve atıklar toplandı ardından suyun çekildiği alanlar mıcır

ile kaplandı, son olarak da piknik yapmaya gelenler için hazırlanan kameriyeler boyandı.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

CHP Antalya Mv. Rafet Zeybek Bütçe Konuşması

CHP Antalya Milletvekili ve Adalet Komisyonu Üyesi Rafet Zeybek TBMM’de

devam eden 2020 Merkezi Yönetim Bütçe Görüşmelerinde Hâkimler ve Savcılar Kurulu

bütçesi üzerine Genel Kurul’da konuştu.

CHP Antalya Milletvekili Rafet Zeybek konuşmasında “yarg...

Antalya Büyükşehir Belediyesi  önüne Atatürk heykeli konuldu

 

Başkan Böcek, “Heykel belediye binamıza çok yakışacak”

Antalya'da Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in talimatıyla Büyükşehir Belediyesi tabelasına 'Türkiye Cumhuriyeti' ibaresi eklenmesinin ardından bu kez de belediye bahçesine Atatürk heykeli konul...

ABD'den yeni tasarı Türkiye'yi Doğu Akdeniz'den silecekler

Amerika tüm hatlarıyla Türkiye'yi hedef almış durumda. Rus S-400 füzelerinin satın alınmasına karşı çıkan Washington tehdit dilini artık sahaya taşımaya hazırlanıyor.

Ekonomik yaptırım hazırlığındaki ABD'nin yeni hamlesini, Habertürk Washington muhabiri Serdar Turgut, "İstanbul bir şe...