loader
Kepez’in huzurevi sakinlerine Covid aşısı

Kepez’in huzurevi sakinlerine Covid aşısı

Kepez Belediyesinin şefkat ve huzurevinin yaşlı sakinleri ve çalışanları, Covid-19 aşılama programı kapsamında ilk doz aşılarını oldu.

Kepez Belediyesi Şefkat ve Huzurevi’nde yaşamlarını sürdürün kişilere, Sağlık Bakanlığınca belirlenen ‘Kovid-19 Aşısı Ulusal Uygulama Stratejisi’ kapsamında, Sinovac firması tarafından üretilen CoronaVac aşısının ilk dozu yapıldı. Aşı 28 gün arayla iki doz şeklinde uygulanıyor.
Uzun süredir yeni tip koronavirüse karşı birçok önlemin uygulandığı huzurevinde, aşılama çalışmasını İl Sağlık Müdürlüğü’nün görevlendirdiği sağlık personeli gerçekleştirdi.
Sağlık görevlileri, aşı yapılmadan önce huzurevi sakinlerini aşı hakkında bilgilendirdi. Hemşireler, daha sonra mesafe ve hijyen kurallarına uyarak, ateş ölçümleri yaptıkları yaşlılara, doktor gözetiminde, Covid-19 aşısının ilk dozunu uyguladı. Covid-19 aşılama programı kapsamında huzurevi personeli de aşılandı.
Aşı yapıldıktan sonra huzurevi sakinleri ve personeli bir süre gözetim altında tutuldu ve aşı yapılan kimselerde herhangi bir olumsuz duruma da rastlanmadı.
Kepez Belediyesi Şefkat ve Huzurevi sakinleri ve personeline, aşının 2. dozu 28 gün sonra yapılacak.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Beyonce, Mevlana belgeseli çekecek

Beyonce, Mevlana belgeseli çekecek


8 yıl önce Best Haber

Beyonce'nin, Mevlana'nın hayatını anlatan bir belgesel çekeceği iddia edildi. Henüz bilgiler net olmasa da, ünlü şarkıcı Coachella Festivali'nde kazandığı 60 milyon doları, belgesel için harcayacakmış...

...

ATASEM’den ‘Bir Kadın Bir Kare’ fotoğraf sergisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi Atatürk Sanat Eğitim Merkezi (ATASEM) fotoğrafçılık
bölümü kursiyerleri anlamlı bir sergiye imza attı. Kursiyerler, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü
kapsamında Özdilek AVM fuaye alanında ‘Bir Kadın Bir Kare’ konulu fotoğraf sergisini
Haberin Devamı

Antalya’da Bir Kurum: Antalya Devlet Opera ve Balesi

1990’lı yılların  başında kültür sanat insanlarının buluşma noktası Kaleiçi Sanatevi’ydi. Orada söyleşiler yapılıyor, sergiler açılıyor, konserler veriliyordu.  Benim de katıldığım resim kursları açılıyordu. Ayrıca, yiyecek, içecek sunumuyla da akşamüstü insa...