loader
Eski modaya yeni dokunuş

Eski modaya yeni dokunuş

Muratpaşa Belediyesi’nin sivil toplum kuruluşları, öğrenciler, genç girişimciler ve yatırımcımlar için

yaşam merkezi haline gelen Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezlerinde (ASSİM)

kadınlar bir araya geldi, çeyiz sandıklarını açıp eskinin moda olmuş giysilerini Azize Kahraman Halk

Eğitim Merkezi işbirliğiyle açılan kursta bugüne uyarlamaya başladı.

Muratpaşa Belediyesi’nin Doğuyaka Mahallesi’nde bulunan ve Avrupa’nın en büyük sivil toplum

örgütlerini yerleşkesine de ev sahipliği yapan ASSİM’de kadınların çeyiz sandıklarından,

gardıroplarının arkalarından çıkan vintage giysiler, açılan kursla bugüne uyarlanıyor. Azize Kahraman

Halk Eğitim Merkezi işbirliğiyle açılan dikiş nakış kursu 13 öğrencisiyle çalışmalarına başladı. Eğitmen

Nazife Delen’in verdiği kursta kadınlar, yeni motifler ve modeller öğrenirken, öğrendiklerini moda

dünyasının ifadesiyle vintage yani eskiye ait giysilerinde uyguluyor.

Delen, kursun haziran ayında tamamlanacağını belirtirken katılımcıların Milli Eğitim Bakanlığı onaylı

sertifikanın da sahibi olacağını söyledi. Kadınların ilgisinden son derece memnun olduğunu dile

getiren Delen, “Mefruşat, el ve makine nakışı branşlarında da önümüzdeki haftalarda yeni bir sınıfın

daha açılmasını planlıyoruz. Tepkiler ve talepler bizleri çok mutlu etti. Kadınlarımız hem burada

sosyalleşiyor hem de eski çeyizlerini günümüze uyarlayarak geri dönüşüme katkı sağlıyor. Bizlere bu

imkanı sağlayan başta Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’a ve ev sahipliği yapan ASSİM

yönetimine teşekkür ederim” diye konuştu.


Etiketler: MURATPAŞABELEDİYESİ ABDULLAHSEVİMÇOKSİVİLTOPLUM İNOVASYONMERKEZLERİ ASSİM AZİZEKAHRAMANHALKEĞİTİMMERKEZİ AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İl Kadın Kolları Basın Açıklaması

Türk Kadının Seçme Ve Seçilme Hakkının 85. Yıldönümünü Kutluyoruz.Ulusumuzun bağımsızlık ve özgürlüğ&uu...

ANTALYA'DA ULAŞIMA BÜYÜK YENİLİK

ANTALYA'DA ULAŞIMA BÜYÜK YENİLİK


8 yıl önce Best Haber

Antalya’da ulaşımda büyük kolaylıklar sağlayan Başkan Türel, 23 Mart Cumartesi’den itibaren (yarın) ulaşımın kent merkezinde AU plakalı otobüslerde, siyah resmi plakalı otobüslerde ve raylı sistemde ücretsiz olacağını müjdeledi.

Antalya Büyükşehir ...

Antbirlik'in enerjisi güneşten

Antbirlik'in enerjisi güneşten


7 yıl önce Best Haber

Antbirlik 25 milyonluk Güneş Enerji Tesisi için, TEDAŞ'dan onay aldı Haberin Devamı