loader
Doğanın Kalbini Çekiyoruz

Doğanın Kalbini Çekiyoruz

 Kumluca Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından Antalya Fuji Film katkılarıyla “Doğanın Kalbini Çekiyoruz” konulu fotoğraf çekim etkinliği Karaöz, Adrasan ve Olympos’ta gerçekleştirildi.

Necdet Yaşar (SALFOD, FİRİG, Sille Sanat Sarayı Üyesi) tarafından temel fotoğraf çekim teknikleri üzerine eğitim verilen öğrenciler Antalya Fuji Film tarafından getirilen 20 profesyonel fotoğraf makinesi ile ilçenin çeşitli beldelerinde doğa fotoğrafları çektiler.

Etkinliğe katılan öğrenciler mevsimsel olarak anemon çiçeğinin filizlendiği bu dönemde mavi-mor anemon çiçeği ile gelen doğal güzelliklerin yanında doğa harikası birbirinden güzel birçok güzelliği fotoğraflama şansı yakaladılar.

Öğrenciler gerçekleştirdikleri etkinlikle “Yaşamlar Sağlıklı Bir Doğa İle Tamamen Değişebilir” temasıyla çekim yaptıklarını ve doğal ortamların korunmasına ilişkin farkındalık oluşturmayı amaçladıklarını dile getirdi.  12 Mayıs Hemşirelik Haftası kutlamalarında etkinlik kapsamında yapılan çekimlerden en iyi üç fotoğrafa ödül verileceği bildirildi.

 


Etiketler: KUMLUCA ANTALYAFUJİFİLM DOĞANINKALBİNİÇEKİYORUZ NECDETYAŞAR SALFOD FİRİG SİLLESANATSARAYI AKDENİZ ANTALYA ANTALYAHAKKINDA ANTALYADUYURU ANTALYABESTAJANS

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Petrol Ofisi her zaman ağır vasıta şoförlerinin yanında

Petrol Ofisi, Antalya’da gerçekleştirilen S.S. Tüm Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifleri Merkez Birliği’nin Yıllık Genel Esnaf Toplantısı’na destek oldu. Sektör lideri, 4 gün süren organizasyonda yolların kahramanları kamyoncu dostlarının,yanındaydı. Petrol Ofisi kamyoncu dostlarına, Activ...

Tütüncü; “Cumhurbaşkanımıza ve hemşehrilerimize teşekkür ediyorum”

AK Parti tarafından yeniden aday gösterilen Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, şahsına belediye başkanlığı adaylığının 3.kez tevdi edilmesinden dolayı büyük onur duyduğunu belirterek, “Cumhurbaşkanımıza ve hemşehrilerimize teşekkür ediyorum” dedi. 
Cumhurbaşkanı ve AK Part...

Başkan Genç, Nar işçileriyle buluştu

Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, Çığlık Ayanlar Mahallesinde ki soğuk hava deposunda nar işçileriyle bir araya geldi. Çoğunluğunu kadınların oluşturduğu 70 nar işçisinin sorunlarını dinleyip projelerini anlatan Başkan Genç, bölge kadınlarına istihdam sağlayan Narco Tarım &U...