loader
Doğanın Kalbini Çekiyoruz

Doğanın Kalbini Çekiyoruz

 Kumluca Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından Antalya Fuji Film katkılarıyla “Doğanın Kalbini Çekiyoruz” konulu fotoğraf çekim etkinliği Karaöz, Adrasan ve Olympos’ta gerçekleştirildi.

Necdet Yaşar (SALFOD, FİRİG, Sille Sanat Sarayı Üyesi) tarafından temel fotoğraf çekim teknikleri üzerine eğitim verilen öğrenciler Antalya Fuji Film tarafından getirilen 20 profesyonel fotoğraf makinesi ile ilçenin çeşitli beldelerinde doğa fotoğrafları çektiler.

Etkinliğe katılan öğrenciler mevsimsel olarak anemon çiçeğinin filizlendiği bu dönemde mavi-mor anemon çiçeği ile gelen doğal güzelliklerin yanında doğa harikası birbirinden güzel birçok güzelliği fotoğraflama şansı yakaladılar.

Öğrenciler gerçekleştirdikleri etkinlikle “Yaşamlar Sağlıklı Bir Doğa İle Tamamen Değişebilir” temasıyla çekim yaptıklarını ve doğal ortamların korunmasına ilişkin farkındalık oluşturmayı amaçladıklarını dile getirdi.  12 Mayıs Hemşirelik Haftası kutlamalarında etkinlik kapsamında yapılan çekimlerden en iyi üç fotoğrafa ödül verileceği bildirildi.

 


Etiketler: KUMLUCA ANTALYAFUJİFİLM DOĞANINKALBİNİÇEKİYORUZ NECDETYAŞAR SALFOD FİRİG SİLLESANATSARAYI AKDENİZ ANTALYA ANTALYAHAKKINDA ANTALYADUYURU ANTALYABESTAJANS

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Başkan Küçükkuru’dan, 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı

İbradi Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle bir mesaj

yayımladı. Küçükkuru mesajında, “Her şartta, ne olursa olsun, yurt içinde ve dışında görev

yapan tüm doktorlarımıza teşekkürü bir borç biliyorum” dedi ve sö...

Başkan Esen, “Saklıkent İmar Palanı tamam”

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, bu yıl üçüncüsü düzenlenen Saklıkent Koordinasyon Toplantısında, Saklıkent Kayak Merkeziyle ilgili 1/1000 ölçekli imar planını tamamladıklarını söyledi.

Haberin Devamı

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden Mezarlıklara Bayram Bakımı.

Antalyalıların Kurban Bayramında kabir ziyaretlerini daha rahat gerçekleştirebilmesi için
mezarlıklarda hummalı bir çalışma sürüyor. Büyükşehir Belediyesi Mezarlıklar Şube
Müdürlüğü ekiplerinin Antalya genelinde gerçekleştirdiği bakım ve temizlik çalı�...