loader
Doğanın Kalbini Çekiyoruz

Doğanın Kalbini Çekiyoruz

 Kumluca Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından Antalya Fuji Film katkılarıyla “Doğanın Kalbini Çekiyoruz” konulu fotoğraf çekim etkinliği Karaöz, Adrasan ve Olympos’ta gerçekleştirildi.

Necdet Yaşar (SALFOD, FİRİG, Sille Sanat Sarayı Üyesi) tarafından temel fotoğraf çekim teknikleri üzerine eğitim verilen öğrenciler Antalya Fuji Film tarafından getirilen 20 profesyonel fotoğraf makinesi ile ilçenin çeşitli beldelerinde doğa fotoğrafları çektiler.

Etkinliğe katılan öğrenciler mevsimsel olarak anemon çiçeğinin filizlendiği bu dönemde mavi-mor anemon çiçeği ile gelen doğal güzelliklerin yanında doğa harikası birbirinden güzel birçok güzelliği fotoğraflama şansı yakaladılar.

Öğrenciler gerçekleştirdikleri etkinlikle “Yaşamlar Sağlıklı Bir Doğa İle Tamamen Değişebilir” temasıyla çekim yaptıklarını ve doğal ortamların korunmasına ilişkin farkındalık oluşturmayı amaçladıklarını dile getirdi.  12 Mayıs Hemşirelik Haftası kutlamalarında etkinlik kapsamında yapılan çekimlerden en iyi üç fotoğrafa ödül verileceği bildirildi.

 


Etiketler: KUMLUCA ANTALYAFUJİFİLM DOĞANINKALBİNİÇEKİYORUZ NECDETYAŞAR SALFOD FİRİG SİLLESANATSARAYI AKDENİZ ANTALYA ANTALYAHAKKINDA ANTALYADUYURU ANTALYABESTAJANS

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

MANAVGAT BELEDİYESİ’NDEN GENÇ KADINLARA EVLİLİK OKULU

MANAVGAT BELEDİYESİ’NDEN GENÇ KADINLARA EVLİLİK OKULU

Manavgat Belediyesi Aile Eğitim ve Sosyal Hizmet Merkezi’nde sağlıklı

ailelerin temellerini atacak eğitimler verilmeye devam ediyor. Merkezde şimdi

de evlenme hazırlığı yapan 18 yaş üzeri genç kadınları bilinçlendirip,...

EN BÜYÜK AŞÇI BULUŞMASI ANTALYA’DA

Türkiye Aşçılar Federasyonu (TAFED), 15-18 Ocak 2020 tarihlerinde Antalya’da

gerçekleştirilecek 27.Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı ile 31 Uluslararası

Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı’na “Yaşasın Anadolu” temasıyla

katılım göste...

Antalya'nın dört bir yanı kırmızı beyaza büründü

Antalya Büyükşehir Belediyesi 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesinde Antalya'nın 19 ilçesini bayraklarla donattı. 23 Nisan hazırlıkları kapsamında ilçe girişleri, meydanlar, üst geçitler ve ilçe hizmet binalarına Atatürk posteri ve Türk bayrakları asıldı.

...