loader
Doğanın Kalbini Çekiyoruz

Doğanın Kalbini Çekiyoruz

 Kumluca Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından Antalya Fuji Film katkılarıyla “Doğanın Kalbini Çekiyoruz” konulu fotoğraf çekim etkinliği Karaöz, Adrasan ve Olympos’ta gerçekleştirildi.

Necdet Yaşar (SALFOD, FİRİG, Sille Sanat Sarayı Üyesi) tarafından temel fotoğraf çekim teknikleri üzerine eğitim verilen öğrenciler Antalya Fuji Film tarafından getirilen 20 profesyonel fotoğraf makinesi ile ilçenin çeşitli beldelerinde doğa fotoğrafları çektiler.

Etkinliğe katılan öğrenciler mevsimsel olarak anemon çiçeğinin filizlendiği bu dönemde mavi-mor anemon çiçeği ile gelen doğal güzelliklerin yanında doğa harikası birbirinden güzel birçok güzelliği fotoğraflama şansı yakaladılar.

Öğrenciler gerçekleştirdikleri etkinlikle “Yaşamlar Sağlıklı Bir Doğa İle Tamamen Değişebilir” temasıyla çekim yaptıklarını ve doğal ortamların korunmasına ilişkin farkındalık oluşturmayı amaçladıklarını dile getirdi.  12 Mayıs Hemşirelik Haftası kutlamalarında etkinlik kapsamında yapılan çekimlerden en iyi üç fotoğrafa ödül verileceği bildirildi.

 


Etiketler: KUMLUCA ANTALYAFUJİFİLM DOĞANINKALBİNİÇEKİYORUZ NECDETYAŞAR SALFOD FİRİG SİLLESANATSARAYI AKDENİZ ANTALYA ANTALYAHAKKINDA ANTALYADUYURU ANTALYABESTAJANS

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

DENİZ TİCARET ODASI BULUŞMA

DENİZ TİCARET ODASI BULUŞMA


7 yıl önce Best Haber

Deniz Ticaret Odası Antalya Şubesi 22. Olağan Meclis Toplantısı gerçekleştirildi.  Meclis Başkanı Berna Küner Vanmannekes ‘in açılış konuşması ile başlayan toplantı, DTO Antalya Şube Başkanı Ahmet Çetin’in aylık faaliyetler hakkında Meclisi bilgilendirmesi ile devam etti.

Rek...

Kemer Belediyesi personeline iş sağlığı ve güvenliği eğitimi verildi

Kemer Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğünce hizmet içi eğitim kapsamında,

belediye personeline iş güvenliği ve iş sağlığı kapsamında eğitim verildi.

Kemer Belediyesi Kültür Salonu’nda doktor Gülsüm Akıncı tarafından verilen eğitime,

bele...

Letonya Büyükelçisi Elferts Başkan Böcek’i ziyaret etti

Başkan Böcek’ten ilişkileri geliştirmek adına tam destek
Letonya’nın Ankara Büyükelçisi Peteris Elferts, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı
Muhittin Böcek’i makamında ziyaret etti. Başta turizm olmak üzere iki ülke arasındaki
ilişkilerin gündeme geldiğ...