loader
‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’nde düzenlenen Muharrem

orucu iftarında “Bizim iyilikten, güzellikten, barıştan, sevgiden, kardeşlikten ve dayanışmadan yana

olan tavrımız hiç bitmeyecek. Bu bayrağı taşımaya ömrümüz yettiğince devam edeceğiz” diye

konuştu.

Başkan Uysal, belediyenin Yeşildere Mahallesi’nde bulunan Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’nde

Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen iftara katıldı. Çok sayıda mahalle sakinini katıldığı iftarda

belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve demokratik kitle örgütlerinden temsilcilerde yer aldı.

Başkan Uysal, iftarın ardından yaptığı konuşmasına “Bizim insanlık yolunda bir yürüyüşümüz var”

sözleriyle başladı. İnsanlık tarihinin, aynı zamanda, insanlık yolunda mücadele eden ve sevgiden,

barıştan, dayanışmadan yana tavır alanlarla sevgisizlikten, kötülükten, zıtlaşmadan ve savaşlardan

yana olanlar arasındaki kadim mücadelenin de tarihi olduğunu belirten Başkan Uysal, şöyle konuştu:

“Bizim iyilikten, güzellikten, barıştan, sevgiden, kardeşlikten ve dayanışmadan yana olan tavrımız hiç

bitmeyecek. Gelecek nesillere de sirayet edecek ve biz bu bayrağı taşımaya ömrümüz yettiğince

devam edeceğiz. İşte, Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’nde bunun mücadelesi veriliyor. Hem

insanlarımız kültürlerini, inançlarını yaşıyorlar hem de bütün kamuya, şehrimize, insanlığa faydalı

olmak için gerekli çabayı gösteriyorlar. Bu sevdada, bu yolda, bu ağır davanın takipçisi olarak

yapacağınız bütün işlerde hizmetiniz kabul olsun. Tuttuğunuz oruçları Allah kabul etsin, yolunuz

bahtınız açık olsun.”


Etiketler: AKDENİZ ANTALYA MURATPAŞA Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’ Ümit Uysal

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ANTALYA'DA 700 ÇOCUK YEŞERDİ

ANTALYA'DA 700 ÇOCUK YEŞERDİ


8 yıl önce Best Haber

Antalya Valisi Münir KARALOĞLU önderliğinde Antalya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Batı Akdeniz Tarımsal Araştırma Enstitüsü (BATEM) ve Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle yürütülen ‘Yeşeren Çocuklar Projesi’nin 21.nci haftas�...

Antalya'nın dört bir yanı kırmızı beyaza büründü

Antalya Büyükşehir Belediyesi 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesinde Antalya'nın 19 ilçesini bayraklarla donattı. 23 Nisan hazırlıkları kapsamında ilçe girişleri, meydanlar, üst geçitler ve ilçe hizmet binalarına Atatürk posteri ve Türk bayrakları asıldı.

...
Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Paşanın Melekleri sezonu resmen açtı

Hentbolda bu sezon üç kulvarda birden mücadeleye hazırlanan Muratpaşa Belediyespor kadın hentbol takımı, törenle yeni sezonu açarken törende hentbolun geleceği için Doğa Koleji’yle yapılan iş birliğinin ilk imzaları atıldı....