loader
‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

‘Dayanışmadan yana tavrımız bitmeyecek’

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’nde düzenlenen Muharrem

orucu iftarında “Bizim iyilikten, güzellikten, barıştan, sevgiden, kardeşlikten ve dayanışmadan yana

olan tavrımız hiç bitmeyecek. Bu bayrağı taşımaya ömrümüz yettiğince devam edeceğiz” diye

konuştu.

Başkan Uysal, belediyenin Yeşildere Mahallesi’nde bulunan Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’nde

Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen iftara katıldı. Çok sayıda mahalle sakinini katıldığı iftarda

belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve demokratik kitle örgütlerinden temsilcilerde yer aldı.

Başkan Uysal, iftarın ardından yaptığı konuşmasına “Bizim insanlık yolunda bir yürüyüşümüz var”

sözleriyle başladı. İnsanlık tarihinin, aynı zamanda, insanlık yolunda mücadele eden ve sevgiden,

barıştan, dayanışmadan yana tavır alanlarla sevgisizlikten, kötülükten, zıtlaşmadan ve savaşlardan

yana olanlar arasındaki kadim mücadelenin de tarihi olduğunu belirten Başkan Uysal, şöyle konuştu:

“Bizim iyilikten, güzellikten, barıştan, sevgiden, kardeşlikten ve dayanışmadan yana olan tavrımız hiç

bitmeyecek. Gelecek nesillere de sirayet edecek ve biz bu bayrağı taşımaya ömrümüz yettiğince

devam edeceğiz. İşte, Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’nde bunun mücadelesi veriliyor. Hem

insanlarımız kültürlerini, inançlarını yaşıyorlar hem de bütün kamuya, şehrimize, insanlığa faydalı

olmak için gerekli çabayı gösteriyorlar. Bu sevdada, bu yolda, bu ağır davanın takipçisi olarak

yapacağınız bütün işlerde hizmetiniz kabul olsun. Tuttuğunuz oruçları Allah kabul etsin, yolunuz

bahtınız açık olsun.”


Etiketler: AKDENİZ ANTALYA MURATPAŞA Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezi’ Ümit Uysal

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

​Erasta Antalya talihlileri belli oldu

Eğlenceli faaliyetler eşliğinde ziyaretçilerine hediyeler kazandıran Erasta Antalya Alışveriş ve Yaşam Merkezi, Aralık ayında düzenlediği kampanya kapsamında 10 kişiye toplam 10 adet Vestel marka 49” 4K UHD Smart Televizyon hediye etti.
Erasta AVM’nin içine...

Kepez’in kadınlarına koordinasyon merkezi 

‘Kadınlar Buluşması’ etkinliğinde konuşan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Kepez’de açacakları Kadınlar Koordinasyon Merkezi ile kadınlara daha sağlıklı ve mutlu bir ilçe sunacaklarını söyledi. 
Kepez Belediyesi’nin, ilçedeki hanımların eğlenmeleri, sosyal ...

KEPEZ'DEN 26 KİŞİYE İŞİTME CİHAZI

Kepez Belediyesi Engelli Koordinasyon Merkezi, Beyazay Derneği ve Kulak İşitme Cihazı Uygulama Merkezi işbirliğiyle duyma engelli 26 kişiye işitme cihazı hediye edildi.

Sosyal bir projeye daha imza atan Kepez Belediyesi ile ilçede duymayan kalmayacak. Kepez Belediyesi Engelli Koordinasyon Merkezi, Beyaza...