loader
Çocuklar, Teknoloji Bağımlılığından Sporla Korunacak

Çocuklar, Teknoloji Bağımlılığından Sporla Korunacak

Çocuklar, Teknoloji Bağımlılığından Sporla Korunacak

Herkes İçin Spor Federasyonu tarafından hazırlanan ve AB hibe programı kapsamında kabul edilen

“Çocukların Teknoloji Bağımlılığına Karşı Spor ve Fiziksel Aktivite" projesinin final Toplantısı 13-14

Haziran 2019 tarihlerinde Antalya’da, gerçekleştirildi. 

Sporda gönüllü faaliyetleri teşvik etmek, sosyal etkinliklerle herkes için spora katılım ve spora eşit

erişim yoluyla sağlığı artırmak, fiziksel aktivitenin önemi hakkında topluma eşit fırsatlar sunmak ve

farkındalık yaratmak amacıyla düzenlen “Çocukların Teknoloji Bağımlılığına Karşı Spor ve Fiziksel

Erasmus+ Spor projesi 30 Haziran 2019 tarihinde son bulacaktır. 

Herkes İçin Spor Federasyonu tarafından yapılan başvuru neticesinde hibe almaya hak kazanan

“Çocukların Teknoloji Bağımlılığına Karşı Spor ve Fiziksel Aktivite” (Sport and Physical Activity against

Children’s Technology Addiction) isimli Avrupa Birliği Erasmus+ Spor Projesi seminerine çocuklar,

gençler, antrenörler ve ebeveynlerin katıldı. Seminerin sonunda eğitsel oyunlar ve çeşitli spor

branşlarının gösterileri düzenlendi. 

Herkes için Spor Federasyonu koordinatörlüğünde yürütülen projede,İspanya’dan Valensiya Belediye

Spor Vakfı (Fundación Deportiva Municipal), Romanya’dan Ulusal Spor Araştırma Enstitüsü(National

Institute for Sport Research) ve Türkiye’den Antalya Gençlik ve Spor Kulübü Derneği, tüm süreçleri

kapsamlı olarak değerlendirilip final raporu hazırlanması sürecinde yapılması gerekenler hakkında iş

bölümü yapıldı ve ayrıca gelecek yıllarda yapılması düşünülen proje konuları üzerinde fikir

paylaşımlarında bulunuldu.


Etiketler: Herkes için spor ANTALYA AB Erasmus+

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Güllük Caddesi asfaltında ikinci etap da tamamlandı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Güllük Caddesi asfalt yenileme çalışmalarının ikinci etabında
Sokullu Caddesi ile Tonguç Caddesi arasındaki kısım sıcak asfaltla kapladı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, kent merkezindeki deforme olmuş caddelerde yenileme
çalışmalarını s&...

Obeziteyle mücadele okulu açıldı

Obeziteyle mücadele okulu açıldı


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediyesi ve Antalya Tabip Odası, obeziteye savaş açtı. Genetik, fizyolojik, psikolojik ve

çevresel faktörlerden beslenen, tansiyon, şeker ve hatta kısırlığa kadar hastalığa neden olan

obeziteye karşı, iki kurumun işbirliğiyle mahallerde eğitim seminerleri başladı.

Muratpaşa Be...

HESTOUREX 2019 SPOR TEMASIYLA KAPILARINI AÇTI

Vali Münir Karaloğlu, Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu ile Hestourex 2019 Fuarı’nın açılışını gerçekleştirdi. Vali Karaloğlu Antalya turizmini on iki aya yaymak için spor turizminin çok önemli olduğunu vurguladı.

T.C. Cumhurbaşkanlığı himayelerinde bu sene ü...