loader
Çıplaklı mahallesi’nde yeni yol yapımına başlandı

Çıplaklı mahallesi’nde yeni yol yapımına başlandı

Döşemealtı Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri ilçede yeni yol yapım, bakım ve onarım

çalışmalarını sürdürüyor. 2020 yılı Nüfus sayımında yüzde 5.33 oranla nüfusu en çok artan ilçe olma

özelliğini taşıyan Döşemealtı’nda aynı anda bir çok mahallede yeni yol açma çalışmasının yanı sıra,

asfalt yama, parke yol yapımı ve eskiyen yolların onarım çalışmalarını sürdürüyor.

Hızla artan nüfus ve yeni ve modern yerleşiminin devam ettiği Döşemealtı’nda Fen İşleri Müdürlüğü

ekipleri yeni yolların yapımı için çalışmalarını aralıksız olarak sürdürüyor. Çıplaklı mahallesi’nde imar

planlarında olmasına rağmen yerleşim bulunmadığı için açılmayan yeni yol ve bağlantılarının yapımı

için çalışmalarına başladı. Kamyonlarla getirilen dolgu malzemeleri İş makineleri aracılığıyla yeni

açılan yola serme ve sıkıştırma işlemi yapılıyor.

Çok yoğun bir çalışma temposu içerisinde olan Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri ihtiyaç duyulan ve

programlarda yer alan yeni yolların yapımının yanı sıra vatandaşlardan gelen taleplerin de büyük bir

titizlikle değerlendirildiğini açıkladı. 701 kilometrekare ile Antalya’nın en büyük merkez ilçesi olan

Döşemealtı’nda vatandaşlardan gelen yeni yol yapım taleplerinin programlara alınarak süratle

çözüme kavuşturmaya çalıştıklarını söyledi. Ekipler ayrıca bozuk olan yolların onarımı içinde bölgede

çalışma yapıyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ATAY USLU’DAN DEVE BESLEYENLERE ZİYARET..

DEVE BESLEME VE KONAR-GÖÇERLİK ÇOK ÖZEL BİR KÜLTÜRDÜR.

AK Parti Antalya Milletvekili Atay Uslu Kumluca’da Deve besleyicilerini ziyaret etti.

TBMM Akdeniz-PA Türk Grubu Başkanı ve AK Parti Antalya Milletvekili Atay Uslu Kumluca’da Deve besleyicisi olan Ahmet Karakuş&...

TÜRSAB BAŞKANI FİRUZ BAĞLIKAYA  HAYIRLI BİR İŞE İMZA ATTI

TÜRSAB(Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği )  Başkanı FiruzBağlıkaya İzmir’de yoğun iş programı içerisinde, TÜRSAB Batı Antalya Bölge Başkanı Rıza Perçin’in kız isteme merasimine katılarak hayırlı bir işe imza attı. 
TÜRSAB tarafından düzenlenen ve İzmir turizmini...

Oda ve borsalardan sağlık çalışanlarına anlamlı destek

Antalya'daki Oda ve Borsa başkanları, pandemi sürecinde fedakarca görev yapan, ilçelerdeki kamu sağlık çalışanlarına moral ziyaretinde bulundu. Sağlık çalışanlarına "Varlığınız sağlığımız, iyi varsınız" yazılı birer buket çiçek veren oda ve borsa başkanları "Sağlı...