loader
Büyükşehir Meclisi 2019’un son toplantısını yaptı

Büyükşehir Meclisi 2019’un son toplantısını yaptı

Başkan Böcek, 2020’nin başarılı bir yıl olmasını diledi
Antalya Büyükşehir Belediye Meclisi yılın son toplantısını gerçekleştirdi. 2019 yılı meclis
çalışmalarının tamamlandığını söyleyen Başkan Muhittin Böcek, alınan kararların Antalya
için hayırlı olmasını dilerken, destekleri için de meclis üyelerine teşekkür etti. Başkan Böcek,
meclis üyeleri ve tüm Antalyalıların yeni yılını kutladı.
Antalya Büyükşehir Belediye Meclisi Aralık Ayı Devam Toplantısı’nı gerçekleştirdi. 25
gündem maddesinin karar bağlandığı meclis toplantısının sonunda konuşan Başkan Muhittin
Böcek, 2019 yılı meclis görüşmelerinin tamamlandığını ifade ederek, “Öncelikle desteği için
bütün meclis üyesi arkadaşlarıma teşekkür ederim. Mecliste almış olduğumuz kararlarımızın
Antalya’mız için hayırlara vesile olmasını diliyorum” dedi.
BAŞKAN BÖCEK’TEN DESTEK TEŞEKKÜRÜ
2020 yılında da hep birlikte Antalya için çalışmaya devam edeceklerini söyleyen Başkan
Böcek şöyle konuştu; “Yeni yılın Antalya için güzel ve başarılı çalışmalara vesile olmasını
diliyorum. Sevgili hemşehrilerimizin de yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum. Yeni
yılın ülkemize, tüm insanlığa, tüm dostlarımıza, ailemize sağlık, huzur, mutluluk, barış dolu
güzel günler getirmesini diliyorum. İnşallah hayırlı, başarılı bir yılımız olacak. Bütün meclis
üyesi arkadaşlarıma, siyasi partilerin başkan ve yöneticilerine ve çalışma arkadaşlarıma
katkıları ve destekleri için çok teşekkür ediyorum.”


Etiketler: MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ 2020 ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Antalya'da genç kadın dehşeti yaşadı

Edinilen bilgiye göre, olay, saat 11.00 sırasında Yüksekalan Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı, Andızlı Mezarlık girişinde meydana geldi. Ayrılma aşamasında olan Hüseyin Ç. ve Feride Ç., mezarlık önünde konuşmaya başladı. Konuşmanın tartışmaya dönüşmesi üzerine Hüseyin Ç.,...

Başkan Esen’den Ulucan ve Köten’e ziyaret..

Başkan Esen’den Ulucan ve Köten’e ziyaret.. Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, Antalya İl Emniyet Müdürü Mehmet Murat Ulucan’a ve İlçe Kaymakamı Kamil Köten’e iade-i ziyarette bulundu. Çalışmalarında başarılar diledi.

31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri s...

EN BÜYÜK AŞÇI BULUŞMASI ANTALYA’DA

Türkiye Aşçılar Federasyonu (TAFED), 15-18 Ocak 2020 tarihlerinde Antalya’da

gerçekleştirilecek 27.Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı ile 31 Uluslararası

Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı’na “Yaşasın Anadolu” temasıyla

katılım göste...