loader
Büyükşehir’den trafiğe levhalı önlem

Büyükşehir’den trafiğe levhalı önlem

Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri kent merkezinde olduğu gibi kırsal alanda da
çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi ekipleri Alanya'da bir süre
önce asfalt dökülen Gedevet Yolu’nun Taşatan yol ayrımına kadar olan bölümüne trafik uyarı
levhaları yerleştiriliyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi asfalt dökerek daha konforlu ve güvenli getirdiği yollara trafik
uyarı levhaları yerleştirerek sürücüleri dikkatli olmaları noktasında uyarıyor. Alanya Gedevet
Yolu’nun Taşatan yol ayrımına kadar olan bölümde çalışmalarını sürdüren ekipler Büyükşehir
sınırına kadar olan bölümde trafik uyarı levhalarının yerleştirilmesini tek yönlü olarak
tamamlandı.
YOLA ÇİFT YÖNLÜ LEVHA TAKILACAK
Çift yönlü yapılması planlanan trafik uyarı levhaları önümüzdeki günlerde de yolun diğer
bölümüne takılacak. Trafik levhalarıyla sürücülerin güvenli bir şekilde seyahat edebilmeleri
hedefleniyor. Bölgede yaşayan vatandaşlar Antalya Büyükşehir Belediyesinin yol kenarlarına
taktığı trafik uyarı levhalarından duyduğu memnuniyeti dile getirerek  
SERİK’TE LEVHALAR YENİLENDİ
Öte yandan Antalya Büyükşehir Belediyesi ekipleri Serik’in Kadriye ve Atatürk Caddelerinde
trafik levhalarının kontrolünü yaptı. Turizm sezonu nedeniyle yoğunluğu artan yolda trafiğin
daha güvenli işlemesi için yıpranmış levhalar da değiştirildi..


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Sosyalleşmenin  okulu STK'lardır'

Sosyalleşmenin  okulu STK'lardır'


8 yıl önce Best Haber

Dösiad'da konuşan Makina Mühendisleri Odası Başkanı Ayşen Hamamcıoğlu;

'Sosyalleşmenin 
okulu STK'lardır'

Antalya Makina Mühendisleri Odası Şube Başkanı Ayşen Hamamcıoğlu, eşit, adil, özgür ve demokrat bir Türkiye'nin kadınların örgütlü m&uu...

Başkan Muhittin Böcek AESOB’un toplantısına katıldı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları
Birliği tarafından düzenlenen eğitim ve değerlendirme toplantısına katıldı. Antalya’yı ortak
akılla yönetmeye devam edeceklerini söyleyen Başkan Böcek, “Önümüzdeki süre&cced...

Kepez kütüphaneler şehri oluyor

Kepez kütüphaneler şehri oluyor


7 yıl önce Best Haber

 ‘Kepez Gençlik Buluşmaları’ kapsamında Nevzat Saygan-Levent  Saygan Anadolu Lisesi öğrencileriyle buluşan Başkan Tütüncü, Kepez’e yapılacak kütüphane yatırımlarını anlattı. 2020 yılının Kepez için çok özel bir yıl olacağına değinen Tütüncü...