loader
Beşiktaş Kulüp Başkanı Fikret Orman'ın teknesini çalıp mülteci kaçırdılar

Beşiktaş Kulüp Başkanı Fikret Orman'ın teknesini çalıp mülteci kaçırdılar

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ın teknesi, Bodrum'da mülteci kaçırmak isteyen hırsızlar tarafından çalındı. Fikret Orman'ın teknesi Kos'ta terk edilmiş halde bulundu.

Bodrum'daki tekne soygunlarının son mağduru, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman oldu. Jet ski'lerle gelip koylardan ve marinalardan çaldıkları lüks tekneleri, insan kaçakçılığı için kullanan çete üyeleri, 10 gün önce de Bodrum'da Fikret Orman'ın teknesini çalmış.

Günaydın'ın haberine göre; Fikret Başkan 'La Paradiso' adlı tek nesini demirlediği yerde göremeyince hemen jandarmaya başvurmuş. Başkanın teknesi bir Yunan adasında ortaya çıkmış.

Derin bir 'oh' çekmiş
Jandarmanın soruşturması sonucu, insan kaçakçılarının tekneyi çaldığı, Yunan adasına göçmen götürdüğü ve sonra da tekneyi orada bırakıp kaçtıkları ortaya çıkmış. Bodrum'a getirilen teknesini teslim alan Orman derin bir 'oh' çekmiş. 

KAYNAK : https://www.internethaber.com/besiktas-kulup-baskani-fikret-ormanin-teknesini-calip-multeci-kacirdilar-2047343h.htm


Etiketler: BEŞİKTAŞ FİKRET ORMAN MÜLTECİ

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü: “Bizlerden daha çok yaşayacak eserler üretiyoruz”

Ak Parti Antalya İl Teşkilatında konuşan Başkan Tütüncü, “Bizlerin en önemli işi bizlerden daha fazla yaşayacak eserler bırakabilmek. 12 yıllık belediye başkanlığı dönemimizde inşa ettiğimiz bizden daha çok yaşayacak eserlerimizin sayısını sizlerden aldığımız güçle daha da artıraca...

Yediği lokum boğazına takılınca öldü

KOCAELİ'nin Kandıra ilçesinde, fiziksel engelli Emine Kardaş (38), yediği lokumun nefes borusuna kaçması sonucu boğuldu.

Olay dün, Kandıra Karaağaç Mahallesi’nde meydana geldi. Anne ve babasıyla birlikte yaşayan fiziksel engelli Emine Kardaş, şekerlikten aldığı lokumu yediği sırada nefes almak...

Sağlık-Sen’den zam tepkisi

Sağlık-Sen’den zam tepkisi


7 yıl önce Best Haber

Sağlık-Sen Antalya Şube Başkanı Sinan Kuluöztürk, “Memur aylıkları enflasyonun altında kaldı” dedi.

Sağlık Sen Antalya Şubesi 37’nci Teşkilat Toplantısı Double Tree Hilton Hotel’de gerçekleşti. Sağlık

çalışanlarının sorunlarının masaya yatırıldığı toplantıda ...