loader
Başkan Topaloğlu’ndan EMİTT teşekkürü

Başkan Topaloğlu’ndan EMİTT teşekkürü

Başkan Topaloğlu’ndan EMİTT teşekkürü

 

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, bu yıl İstanbul’da 26’ncısı düzenlenen Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı’nda Kemer tanıtımına verdikleri katkılardan dolayı Kemer Turizmci İş Adamları Derneği (KEMİAD) ve Kemer Turistik ve Otelciler İşletmeciler Birliği’ne (KETOB) teşekkür ziyaretinde bulundu.26’ncısı düzenlenen Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı’nda KEMAİD ve KETOB’un Kemer tanıtımına yaptıkları katkılar dolayısıyla teşekkür ziyareti gerçekleştiren Belediye Başkanı Topaloğlu, KEMİAD Başkanı Rıza Sönmez ile KETOB Başkanı Dinçer Sarıkaya’ya Kemer kolonyası hediye etti. KEMİAD ve KETOB Başkanlarıyla bu yılki turizm sezonu hakkında da fikir alışverişinde bulunan Başkan Topaloğlu, iyi bir turizm sezonu geçireceklerine inandıklarını belirterek, tüm turizmcilere hayırlı sezonlar dileklerinde bulundu. Öte yandan Başkan Topaloğlu, Ramazan Bayramı dolayısıyla KEMİAD Başkanı Sönmez ve yönetim kurulu üyeleriyle KETOB Başkanı Sarıkaya ve yönetim kurulu üyelerinin de Ramazan Bayramlarını kutladı.

 

 

Kemer Belediyesi Basın Servisi – 20 Nisan 2023


Etiketler: antalya kemer EMİTT Necati Topaloğlu

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

100 yıllık çınar ağaçlarının kesilmesine tepki

Antalya’da dünyaca ünlü Kurşunlu Şelalesi, bu yıl yağışların az olması ve bölgede bulunan seralarda kullanılmak üzere açılan sondaj kuyularının suyu çekmesi ile neredeyse kuruma noktasına geldi. Su sıkıntısının önüne geçmek için Devlet Su İşleri (DSİ) 13. Bölge ...

Antalya’nın Kongre Potansiyeli İstanbul’dan Dünyaya Anlatılıyor

Antalya Kongre Bürosu, kongre, toplantı ve etkinlik sektörünün profesyonellerini buluşturan

Ace of MICE fuarında tek çatı altında ikinci kez Antalya’yı temsil ediyor. On iki otel, hava

alanı, bir hava yolu şirketi ve bir tedarikçi firmayı Antalya ç...

DOĞAYI KORUMA PROJESİNİ MANAVGAT BELEDİYESİ’NE TESLİM ETTİ

Manavgat Ali İhsan Barut İlköğretim Okulu 3’ncü sınıf öğrencisi Mustafa

Muhammed Gayretli, “Doğayı Koruma Planım” adlı projesini teslim etmek

amacıyla Manavgat Belediyesi’ni ziyaret etti. Manavgat Belediye Başkanı Şükrü

Sözen’e hitaben yazdığı mektup...