loader
Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Başkan Böcek'ten sağlık çalışanlarına vitamin desteği

Antalya Büyükşehir Belediyesi, koronavirüsle mücadeleye destek olmaya devam ediyor.  Kent genelinde ilaçlama çalışmaları sürerken, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, korona virüsle mücadelede yoğun mesai harcayan sağlık çalışanlarına C vitamini desteği için hastanelere portakal gönderdi. Esnafın sahiplendiği ancak kafe ve restoranların kapanması nedeniyle beslenme sıkıntısı yaşayan sokak hayvanları için de çeşitli noktalara beslenme odakları ve su pınarları yerleştirildi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR KORONAVİRÜS CVİTAMİNİ SALGINHASTALIK MUHİTTİNBÖCEK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Akdeniz Belediyeler Birliği Başkan Uysal’ın konuğu.

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Akdeniz Belediyeler Birliği ve Kepez Belediye

Başkanı Hakan Tütüncü ve Birlik Encümeni’ni makamında kabul etti. Başkan Uysal;

birliklerin, Türkiye genelinde siyaset üstü ortak akıl çalışmasına öncülük etmesini diledi.<...

Başkan Böcek, 3. Etap Raylı Sistemde inceleme yaptı

Böcek, “Varsak-Otogar güzergâhı Temmuz sonu açılacak”

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek 3. Aşama Raylı Sistem Hattı’nda
devam eden çalışmaları yerinde inceledi. 31 Mart seçimleri öncesinde açılan Varsak-Otogar
güzerg&...

Sokağa çıkamayan vatandaşlar balkonlarda söyleyip oynadı

Antalyalı genç müzisyen Özüm Özmen, Ankara'da çalıştığı orkestra karantina sebebiyle işlere ara verince Antalya'daki ailesinin yanına geldi. Antalya'nın Muratpaşa ilçesi Yenigün mahallesinde yaşayan Özmen, hafta sonu sokağa çıkma yasağı nedeniyle evlerinde kalan komşular...