loader
Başkan Böcek; 'Finike Eroğlu Cami hayırlı olsun'

Başkan Böcek; 'Finike Eroğlu Cami hayırlı olsun'

Antalya Büyükşehir Belediye'sinin 2017'yılında başlayan ve yüzde 40 seviyesinde devraldığı Finike Eroğlu Nuri Camii inşaatı tamamlandı. Başkan Muhittin Böcek, tamamen el işçiliği ve Horasan harcı kullanılarak inşa edilen, Selçuklu ve Osmanlı mimari tarzındaki 500 kişilik muhteşem eserin Finikeli hemşerilerine hayırlı olmasını diledi.
 


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

HAYVAN SEVGİSİ ENGELLERİ AŞACAK

HAYVAN SEVGİSİ ENGELLERİ AŞACAK


6 yıl önce Best Haber

Engelli vatandaşların ruhsal ve fiziksel gelişimlerine katkı sağlamak

amacıyla bir dizi çalışma yürüten Manavgat Belediyesi, Ilıca Meliha Ercan

Engelsiz Yaşam Merkezi bünyesinde bir hayvanat bahçesi kuruyor.

Engelli vatandaşlara yaptığı hizmetler ve projeler ile büyük beğe...

ATAV BAŞKANI GÜL EGE, EXPO ALANINDA İNCELEMELERDE BULUNDU

Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı Yeliz Gül Ege, Antalya Tarım ve Orman İl

Müdürü Gökhan Karaca’yı EXPO alanında ziyaret etti. Gül Ege, “Antalya Tanıtım

Vakfı ve Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nün işbirliği halinde alanın bilinirliğinin

<...
Sivas'taki Fabrikalarda Akıllandı!

Sivas'taki Fabrikalarda Akıllandı!


7 yıl önce Best Haber

İş yapış şekillerinin değiştiği günümüzde akıllı fabrikalar sektörlerin bir numaralı gündem maddesini oluşturuyor. Endüstri 4.0 odağında üretim parkurlarını yenileyen markalar ise bir adım öne geçiyor. Bu farkındalıkla TEZMAKSAN;geliştirdiği I/O link bağ...