loader
Avantaj Muratpaşa’da

Avantaj Muratpaşa’da

Muratpaşa Belediyespor kadın hentbol takımı, Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası'nda yarı final ilk maçında, deplasmanda, Yenimahalle Belediyespor'u 27-25 mağlup etti.

Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası’nda yarın final ilk maçında Antalya temsilcisi Muratpaşa Belediyespor, Ankara’da THF Spor Salonu’nda Yenimahalle Belediyespor’la karşı karşıya geldi.

Karşılaşmada ilk yarı Paşanın Meleklerinin 12-10 üstünlüğüyle sona erdi. Yeliz Özel, Didem Hoşgör Binboğa, Yasemin Şahin ve Valeriia Baranik’in etkili oyunuyla Paşanın Melekleri, ikinci yarıda farkın kapanmasına izin vermedi ve karşılaşmadan 27-25 galip ayrıldı. Baranik, 6 golle takımın en golcü oyuncusu olurken rövanş karşılaşması 14 Nisan Pazar Antalya’da Süleyman Evcilmen Spor Salonu’nda oynanacak.


Etiketler: ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESPOR HENTBOL TÜRKİYE KUPASI MURATPAŞA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Triatlonda Hedef Şampiyonluk

Triatlonda Hedef Şampiyonluk


8 yıl önce Best Haber

Türkiye Triatlon Federasyonu'nun düzenlediği Marmaris Duatlonu gerçekleştirildi. 5 kilometre koşu, 20 kilometre bisiklet ve 2.5 kilometre koşu etabının yer aldığı yarışa Antalyaspor’dan Oğuz Bodur, Burhan Cömertoğlu, Necati Şevik, Sabri Yiğit Üfler, Mustafa Çelik ve Mehmet Zahit Pişirici katıld�...

Ahmet Düverioğlu üç yıl daha Fenerbahçe Beko’da

Bobby Dixon ile 2 yıllık yeni kontrat imzalayan Fenerbahçe Beko, şimdi de Ahmet Düverioğlu'nun sözleşmesinin 3 yıl daha uzatıldığını açıkladı.

Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi ve Turkish Airlines EuroLeague takımlarından Fenerbahçe Beko, Ahmet Düverioğlu'nun sözleşmesinin ...

Fenerbahçe'de dev transfer operasyonu başladı!

Kaleye Begovic, orta alana Diame ve Vilhane düşünülürken, çok yönlü bir oyuncu olan Kabore için de görüşmeler tam gaz devam ediyor.

Tonny Vilhena

Hollanda Ligi’nde Feyenoord&rs...