loader
ASAT'tan vatandaşa korona virüs uyarısı

ASAT'tan vatandaşa korona virüs uyarısı

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü korona virüsle ilgili mücadele
kapsamında abonelerine uyarıda bulundu. ASAT vatandaş abonelik ve vezne işlemlerini
uzaktan erişim yöntemleri ile yapmaya davet ederek, “İnternet bankacılığı, ASAT web ve
mobil uygulaması üzerinden “Online Ödeme” ile bankalar üzerinden “Otomatik Ödeme”
kanallarının kullanılması ülkemizin virüsle mücadelesine önemli katkı sağlayacaktır”
açıklamasında bulundu.
Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, korona virüsle mücadele önlemleri
kapsamında hizmet binası, şubeler, ek hizmet alanları, tüm tesisler ve vezneleri baştan aşağı
düzenli olarak dezenfekte ederken ek tedbirlerle halk sağlığını korumayı amaçlıyor. ASAT,
bu kapsamda vatandaşlara virüs bulaşmasını engellemek ve en aza indirmek için fatura
ödemeleri için veznelere ve bankalara bizzat giderek ödeme yerine uzaktan erişim çağrısında
bulundu.
ASAT’TAN VATANDAŞA DESTEK ÇAĞRISI
ASAT, ödemelerin bankaların web ve mobil uygulamaları üzerinden “İnternet Bankacılığı”,
ASAT web ve mobil uygulaması üzerinden “Online Ödeme” ile bankalar üzerinden
“Otomatik Ödeme” kanalların kullanılarak yapılabileceğini duyurdu. ASAT’tan yapılan
açıklamada “Vatandaşlarımızın bu önlemlere uyması ülkemizin virüsle mücadelesine önemli
katkı sağlayacaktır. Bu sorunu hep beraber aşacağız” ifadelerine yer verildi.


Etiketler: ASAT ANTALYABÜYÜKŞEHİR ONLİNEÖDEME OTOMATİKÖDEME KORONAVİRÜS İNTERNETBANKACILIĞI GÜNDEM SAĞLIK AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İbradı Belediyesi’nden İşçilerine Rekor Zam

İbradı Belediyesi Antalya İlçe Belediyeleri içinde işçilerine yaptığı % 32'lik zamla Antalya’da

en yüksek zam veren belediye oldu.

İbradı Belediyesinde binasında Belediye İş Sendikası yetkilileriyle yapılan sözleşme sonrası

açıklama yapan İbradı Belediye Başk...

Kepez’den esnafa 20 milyon TL’lik destek

Başkan Hakan Tütüncü, pandemi sürecinde ticari faaliyetleri olumsuz etkilenen belediye kiracısı 411 esnafa uyguladıkları 6 aylık kira muafiyetinin, belediyeye maliyetinin 20 milyon TL’nin üzerinde olduğunu açıkladı.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, hem yeni yıllarını tebrik ...

TÜRKİYE 11 YIL İÇİNDE SU FAKİRİ OLACAK

Dünyada su kaynaklarının miktarı sabit, nüfus ise her geçen gün biraz daha artıyor. Tarımda, enerji üretiminde ve günlük kullanımda harcanan sular, arz ve talep arasında dengesizlik oluşturuyor. İstanbul Bilgi Üniversitesi Çevre, Enerji ve Sürdürülebilirlik Uygulama ve Ar...