loader
Antalyaspor’dan Yüzme Şenliği

Antalyaspor’dan Yüzme Şenliği

Antalyaspor’dan Yüzme Şenliği

Antalyaspor 2019 Yaz Yüzme Şenliği, Muratpasa Belediyesi Süleyman Erol Yüzme

Havuzu’nda gerçekleştirildi. Şenlik, minik kursiyerler, şampiyon yüzme ve sutopu takımı ve

antrenörlerin yanı sıra destek veren velilerin katılımı ve büyük bir coşkuyla yapıldı.

İLK YARIŞ HEYECANI

Etkinlik, yüzmeyi Antalyaspor Okulları’nda öğrenen kursiyerleri yüzme sporuna teşvik etmek

amacıyla gerçekleştirildi. Sporcular, ilk yarış heyecanlarını tadıp, ilk Antalyaspor

madalyalarını da alarak evlerindeki odalarının duvarına astı.

PLAKETLERİNİ ALDILAR

350 kursiyer, 150 lisanslı yüzme ve sutopu sporcusu ve yaklaşık bin veli Antalyaspor marşları

eşliğinde etkinlikte hazır bulundu. Antalyaspor armasına yakışır şekilde gösterdikleri sportif

başarı, yaşattıkları gurur ve başarılarının devamı için, ulusal ve uluslararası şampiyonlara

katılarak Antalyaspor’u başarıyla temsil eden şampiyon yüzücü ve sutopu takımı ile milli

takımlarda yerlerini alan sporcular, Antalyaspor Kulübü Derneği Başkanı Fikret Öztürk imzalı

plaketlerini alkışlar eşliğinde alarak ödüllendirildi.


Etiketler: yüzme antalyaspor

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ABB'DEN ENGELSİZ SEÇİM

ABB'DEN ENGELSİZ SEÇİM


8 yıl önce Best Haber

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Engelli Hizmetleri Şube Müdürlüğü, 31 Mart 2019 Mahalli İdareler Seçimleri kapsamında engelli ve yatağa bağımlı vatandaşlara oyunu kullanabilmesi için ulaşım hizmeti verecek.

Büyükşehir Belediyesi seçim günü...

Antalya’nın çocukları buzda kaymayı öğreniyor

Güneşin kenti Antalya’da, Muratpaşa Belediyesi 6-15 yaş arası çocuklara 4 derste buzda kaymayı

öğretiyor. Belediyenin Dağyakası Buz Pisti’nde devam eden eğitimler 10’ar kişilik gruplar halinde

gerçekleşiyor.

Muratpaşa Belediyesi, Şubat ayıyla birlikte başlayan ilkbahar ...

KUMLUCA'DA BAYAT EKMEK KUMBARASI

KUMLUCA'DA BAYAT EKMEK KUMBARASI


8 yıl önce Best Haber

ANTALYA Kumluca Belediyesi, bayat ekmeklerin israf edilmemesi ve diğer canlılara yiyecek olarak değerlendirilmesi amacıyla bayat ekmek kumbarası uygulaması başlattı.

Kumluca Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'nün 'Ekmeğiniz çöp değil, ihtiyacı olan canlılara ...