loader
Antalyalılar karla buluşuyor

Antalyalılar karla buluşuyor

Büyükşehir Belediyesi Antalyanın en önemli kış turizmi merkezlerinden Saklıkent Kayak
Merkezinde 7 gün toplu ulaşım imkanı sağlıyor. Antalyalılar her gün 2 bin 400 rakımlı
Saklıkent’e çıkarak kar keyfi yaşayabilecek.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistem Dairesi Başkanlığı,
Saklıkente ulaşımı kolaylaştırmak amacıyla toplu taşıma seferlerine bu yıl da devam ediyor.
Kent merkezine 50 kilometre uzaklıktaki Saklıkent Kayak Merkezine vatandaşların toplu
taşıma ile ulaşımını kolaylıkla sağlayacak 500 Nolu Otogar-Saklıkent Toplu Taşıma Hattı,
seferleri sürüyor.
OTOGAR’DAN KALKIYOR
Saklıkent’in fiziki koşullarına uygun konforlu ve güvenli toplu taşıma araçlarıyla gerçekleşen
seferler, Antalyalıların kar keyfini doyasıya yaşaması için haftada 7 gün düzenleniyor. 500
nolu hat, saat 08.30da Antalya Otogarından kalkıyor ve Dokuma Park-Özdilek-Çallı-Tıp
Fakültesi-Uncalı Mezarlığı-Bahtılı-Doyran ve Saklıkent Yaylası güzergahında erişim
sağlıyor. Hat, saat 15.30’da Saklıkent’ten dönüyor.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİR SAKLIKENT ULAŞIM AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Türkiye’nin ilk dijital demokrasi uygulaması Muratpaşa’da

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, katılımcı yönetim anlayışını geliştirecek Türkiye’nin ilk dijital

demokrasi uygulaması Komşu Meclisi’nin tanıtımını 21 Şubat Cuma saat 11.00’de Türkan Şoray Kültür

Merkezi’nde düzenlenecek lansmanla gerçekleştire...

Sürpriz görevden alma

Sürpriz görevden alma


7 yıl önce Best Haber

Sürpriz görevden alma
Antalya Ticaret İl Müdürü Seval Yasak Dizerkonca görevden alındı.Görevden alındığını sosyal medya hesabından duyuran Dizerkonca, “Üç yıl önce atandığım Antalya Ticaret İl Müdürlüğü görevinden bugün itibarıyla ayrılmış bul...

Zorlu maç öncesi moral yemeği

Zorlu maç öncesi moral yemeği


8 yıl önce Best Haber

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Muratpaşa Belediyespor’un Kadınlar Hentbol Süper Ligi’nde zirveyi yakından ilgilendiren Yenimahalle maçı öncesi kulüp yöneticileri ve sporcularla akşam yemeğinde bir araya geldi. 
Başkan Uysal, Kadınlar Hentbol Süper Ligi’nde 2’nci ya...