loader
Antalya Trafiği Helikopter Ve Drone ile Denetlendi

Antalya Trafiği Helikopter Ve Drone ile Denetlendi

Trafik güveni ve düzenin sağlanması amacıyla; denetim faaliyetlerinin her zaman ve her yerde etkin bir şekilde gerçekleştirilerek, sürücülerde algılanan yakalanma riski duygusunun sürekli ve üst düzeyde tutulabilmesi için, otoyollarda ve şehirlerarası karayollarında gözlenen “sağ şeritte veya bankette uygunsuz durumda bekleme, ağır taşıtların uygunsuz şerit kullanımı, tehlikeli şerit değiştirme-makas atma, hatalı sollama, yakın takip, karayolu üzerinde zorunlu haller dışında duraklama/park etmek” gibi ihlallerin önlenmesine yönelik olarak Bölge Trafik ve Trafik Denetleme Şube Müdürlükleri görevlilerimizce 02 Mart günü Antalya-Serik- Manavgat- Alanya Karayolu Helikopter ile Antalya- Burdur Karayolu ise Drone ile denetlenmiştir.
Yapılan helikopter denetiminde; Seyir halinde iken cep telefonu ile konuşmaktan (3), Emniyet kemeri takmamaktan (2) sürücüye ve Drone denetiminde de; Kırmızı Işık İhlalinden (8) sürücü olmak üzere toplam (13) sürücüye (3.144) TL idari para cezası uygulanmıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

ANTALYA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ


Etiketler: TRAFİKGÜVENİ HATALISOLLAMA DRONE ANTALYATRAFİĞİ HELİKOPTER ANTALYAEMNİYET ANTALYAHAKKINDA ANTALYADUYURU AKDENİZ EGM

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Sınır tanımayanlar Antalya'da buluştu

La Lorraine’in Türkiye operasyonunda etkin rol oynayan ‘’Sınır tanımayan’’ bayiler, Antalya’da gerçekleştirilen keyifli bir etkinlikte bir araya geldiler. 2020 hedeflerinin konuşulduğu etkinlikte; markanın Türkiye pazarında yüksek talep gören kruvasan, ekmek ve donut portföyü...

Büyükşehir Belediyesi iddiaları ihbar kabul ederek harekete geçti

Büyükşehir Belediyesi iddiaları ihbar kabul ederek harekete geçti
Sahipsiz Hayvan Barınağında olumsuzluğa rastlanmadı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, sosyal medyada sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve
bakımlarının yapıldığı Kepezaltı Sahipsiz Hayvan Geçici Bakımevi’ne ait ol...

Antalya'da toplu ulaşımda yeni önlemler devrede

Koronavirüs salgını nedeniyle yapılan "evinde kal" uyarıları sonrasında Antalya'da toplu taşıma kullanımı yüzde 55 oranında düştü. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in başkanlığında oluşturulan kriz masası toplu ulaşımla ilgili yaşanan gelişmeleri değerlendirdi. Alına...