loader
 12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

12-20 yaş aralığındaki gençler Pazartesi gününden itibaren toplu ulaşımı kullanabilecek

HES kodu eşleştirmesi yapmayı unutmayın
 
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararı gereğince toplu ulaşımda 12-20 yaş arası genç ve çocukların toplu ulaşım kartları 1 Şubat Pazartesi gününden itibaren kullanıma açılacağını bildirdi. Toplu ulaşımdan faydalanabilmek için Antalyakart'ları HES kodları ile eşleştirilmesi gerekiyor.


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Sağlık-Sen’den zam tepkisi

Sağlık-Sen’den zam tepkisi


7 yıl önce Best Haber

Sağlık-Sen Antalya Şube Başkanı Sinan Kuluöztürk, “Memur aylıkları enflasyonun altında kaldı” dedi.

Sağlık Sen Antalya Şubesi 37’nci Teşkilat Toplantısı Double Tree Hilton Hotel’de gerçekleşti. Sağlık

çalışanlarının sorunlarının masaya yatırıldığı toplantıda ...

Büyükşehir'den merkezde bakım onarım çalışması

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Park ve Bahçeler Dairesi ile Fen İşleri Daire Başkanlığı ekipleri, korona önlemleri kapsamında uygulanan hafta sonu sokağa çıkma kısıtlamasında kent merkezinde bakım onarım ve düzenleme çalışması yaptı.

...
ATSO Başkanı Davut Çetin’den TFF’ye çağrı

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Davut Çetin, Türkiye Futbol Federasyonu’na çağrıda bulunarak, Süper Lig ve alt liglerde ertelenen maçlar ile Ziraat Türkiye Kupası maçlarının Antalya’da oynatılması talebinde bulundu. Covid-19 dolayısıyla getirilen kısıtlamalardan en bü...