loader
​Çalışanına müşteri gibi davranan şirket kazanacak

​Çalışanına müşteri gibi davranan şirket kazanacak

Vergi, denetim ve danışmanlık şirketi KPMG, endüstri sektöründeki büyük dönüşümün, şirketlerin personel yapısını nasıl değiştireceğini araştırdı. Araştırma, finansal ağırlıklı planlarla geleceğe hazırlanan şirketlerin, insan kaynakları politikalarının da köklü değişimden geçmesi gerektiğini ortaya koyuyor.

KPMG’nin yaptığı “İnsan Kaynaklarının Geleceği” araştırmasına göre, Endüstri 4.0’la gelen değişimden büyüyerek çıkmak isteyen kurumlar, yeni çağa uyum sağlayabilecek yeteneklere sahip çalışanları bünyelerine katmak zorunda. Bu nedenle şirketlerin, çağın kilit sözcüğü olan ‘müşteri deneyimi’ gibi ‘çalışan deneyimi’ tasarlamaları gerekecek.

Araştırmanın sonuçlarını yorumlayan KPMG Türkiye İnsan Kaynakları ve Değişim Yönetimi Danışmanlığı Kıdemli Müdürü Tuğba Kavak , “Şirketler çalışanlarını artık memnun edilmesi gereken birer müşteri gibi görmeye başlayacak. En iyi yetenekleri çekmek ve elde tutmak isteyen şirketler, birlikte çalışma deneyimini gençlere yaşatmak zorunda. Özenle hazırlanması gereken bu süreçte, çalışanlar için ‘müşteri seviyesinde’ teşvik edici bir deneyim sağlanması amaçlanmalı. İş hayatında basamakları tırmanan Y kuşağı ve yolda olan Z kuşağı için kriterler değişti. Yeni jenerasyonların anlayışına göre hangi şirkette çalışacağından çok çalıştığı şirketin kendisine sosyal ve kültürel anlamda ne katacağı önemli.Çalışan deneyimini en iyi kurgulayan ve anlatan şirket, çağın diğer parametlerine göre belirlediği yolda ilerleyebilir” dedi.

Teknoloji ve sosyal ortam önde

KPMG’nin araştırmasından çıkan rapora göre,‘çalışan deneyimi’ şu başlıklara ayrılıyor;

  • Dijital deneyim; çalışanların görevlerini tamamlamak için hangi teknolojik aletleri kullandığı
  • Sosyal deneyim; bir dayanışma ve topluluk hissi yaratılması
  • Çevresel deneyim; fiziksel çalışma alanının tasarımı.

KPMG Türkiye’den Tuğba Kavak, “Yeni nesil çalışanlar, görevlerini beklendiği şekilde yerine getirmek için en iyi teknolojik aletleri, dayanışma ve topluluk hissini artıracak sosyal ortam ve etkinlikleri,mutluluk ve teşvik duygusu yaratacak fiziksel çalışma ortamlarını istiyor. Bu şartları yerine getiren kurumlar Endüstri 4.0 çağının en önemli unsuru olan yetenekli insan kaynağını kazanarak, yoluna devam edecek” diye konuştu.

 


Etiketler: KPMG VERGİ DENETİM DANIŞMANLIK ENDÜSTRİ TUĞBAKAVAK TÜRKİYE AKDENİZ ANTALYA

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Ekrem İmamoğlu devretmesi için Esenler Otogarı yönetimine 3 gün süre verdi

İBB, sözleşmesi sona ermesine rağmen Esenler Otagarı'nın işletmesini devretmeyen Uluslararası Anadolu ve Trakya Otobüsçüler Derneği ile Avrasya Terminal İşletmeleri A.Ş.'ye ihtarname gönderdi.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) sözleşmesinin bitmesine rağmen Bayrampaşa'...

Türkiye nüfusu 83 milyon'un üzerine çıktı !

Adrese dayalı nüfus kayıt sistemi sonuçları 2019 verilerine göre nüfusu en düşük il 84 bin 660 kişi ile Tunceli olurken, en fazla nüfus 15 milyon 519 bin 267 kişi ile İstanbul olarak kayıtlara geçti. Türkiye’nin toplam nüfusu ise 83 milyon 154 bin 997 olarak saptandı.

Medya tak...

Kepez’e spor salonu müjdesi

Kepez’e spor salonu müjdesi


5 yıl önce Best Haber

Kepez Belediye Meclisinin aylık olağan toplantısında ilçenin batısına spor salonu müjdesi geldi. Gençlik ve Spor Bakanlığı ve belediye işbirliğinde Baraj Mahallesi’nde belediyenin mülkiyetindeki alana, spor salonu yapılacak.

Kepez Belediye Meclisi’nin, Şubat ayı olağan toplantısında 21’i...